همه چی!!!
 

دانلود کتاب الکترونیکی مجموعه پیشواز های ایرانسل با فرمت جاوا

امروز برای شما کاربران عزیز,کتاب مجموعه کدهای آهنگ پیشواز ایرانسل را در گروه های  خوانندگان , مذهبی , مناسبتی ، کودکان و ... و بر اساس نام خوانندگان بر اساس حروف الفبا برای شما بازدید کنندگان عزیز قرار داده ایم. هم اکنون نیز میتوانید این کتاب فوق العاده کاربردی و کم حجم را با فرمت جاوا در ادامه مطلب دریافت نمایید.

 



ادامه مطلب ...

 

تهیه کنندگان تصمیم گرفتند نرم افزارهای مجزا برای دوره های تاریخی ایران، قابل اجرا بر گوشی های اندروید تولید کنند. اولین پروژه در شهریور 1391 به نام تاریخ ایران-دوره ساسانی به اتمام رسید و توسط اندروید مارکت در اختیار کاربران قرار گرفت.پس از آن اپلیکیشن تاریخ ماد در مهر ماه 1391 نهایی شد.
اطلاعات این نرم افزار از بخش ماد اطلس تاریخ ایران گرفته شده است و کاربران برای مشاهده تصاویر با کیفیت تر و اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت مراجعه نمایند. دارندگان نرم افزار میتوانند به صورت آفلاین کلیه اطلاعات دوره ماد این سایت را در اختیار داشته باشند.همچنین توسط این نرم افزار میتوانند بر روی نقشه گوگل، محل آثار تاریخی را نیز ببینند 


ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

امید وارم مطالب مورد پسند باشه **** نظر یادتون نره aliataelahi76@yahoo.com
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی!!! و آدرس ghatiopati.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 72786
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1